Ērti kontrolē izdevumus un saņem ikmēneša rēķinu

Pievienojies 7600 uzņēmumiem, kas jau izmanto Mobilly priekšrocības

Viens līgums

Viens līgums un viens rēķins visiem Mobilly pakalpojumiem

Pārskatāma sistēma

Informācija par darījumu vēsturi un pārskatāms rēķins e-pastā

Izdevumu kontrole

Stāvvietu apmaksas limiti un iespēja izsekot maksājumus

Izcils serviss

Runā, ka pie mums tas ir lielisks. Atliek piezvanīt 1859*!

Par uzņēmumiem

Kā ieskaitīt priekšapmaksu savā juridiskajā Mobilly kontā?

Lai varētu sākt izmantot Mobilly pakalpojumus, nepieciešams veikt iemaksu uz mūsu uzņēmuma rekvizītiem:

Banka: AS Swedbank

Norēķinu konts: LV10HABA0551010805346



Banka: AS Citadele banka

Norēķinu konts: LV02PARX0009726030004



Maksājuma uzdevumā norādot – konta papildināšana un uzņēmuma nosaukumu vai līguma numuru.

Vai iespējams atjaunot slēgtā Mobilly uzņēmuma konta darbību?

Nē, vēlams slēgt jaunu līgumu. Līguma veidlapa atrodama šeit – mobilly.lv/uznemumiem/

Kā iespējams slēgt Mobilly uzņēmuma kontu?

No uzņēmuma līgumā norādītā e-pasta uz [email protected] brīvā formā jānosūta e-pasts ar informāciju par konta slēgšanu, norādot uzņēmuma nosaukumu un datumu, ar kuru vēlaties slēgt uzņēmuma kontu.

Kādas vēl apmaksas iespējas, izņemot autostāvvietu apmaksu, Jūs piedāvājat juridisko kontu īpašniekiem?

No uzņēmuma konta iespējams apmaksāt:

• autostāvvietas;

• iebraukšanas maksu Jūrmalā;

• Rīgas transporta biļetes;

• autobusa biļetes;

• vilcienu biļetes;

• elektroauto uzlādi;

• Puto automazgātavas pakalpojumus.

Vēlos apmaksāt autostāvvietu no uzņēmuma konta, taču man tas neizdodas. Kā man rīkoties?

Lai precizētu iemeslu, zvani 1859* vai 22001859.



Biežākie iemesli, kādēļ neizdodas veikt apmaksu no uzņēmuma konta:

• uzņēmums ir liedzis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksu no Mobilly uzņēmuma konta;

• uzņēmums ir ierobežojis Tev izvēlētā pakalpojuma apmaksas laiku, atļaujot to veikt tikai konkrētās dienās un konkrētā laikā;

• uzņēmuma Mobilly kontam ir sasniegts piešķirtais kredītlimits;

• uzņēmuma Mobilly konts ir bloķēts;

• telefona numurs, no kura vēlies apmaksāt izvēlēto pakalpojumu, nav pievienots Mobilly uzņēmuma kontam.



* Zvanam var tikt piemērota mobilo sakaru operatora noteiktā maksa atkarībā no tarifu plāna. Vari zvanīt arī uz +371 22001859.

Mobilly app icon

Ērtāk lietotnē!

Lejupielādē lietotni