Uzņēmumiem | Mobilly
AIZMIRSI PAROLI?
SAŅEM PAROLI!
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
PAROLE
TĀLRUŅA NUMURS
1859
AIZMIRSI PAROLI?
Lai saņemtu paroli, ievadiet uzņēmuma e-pasta adresi*
Atgūt paroli
E-pasts paroles atgūšanai nosūtīts uz uzņēmuma e-pasta adresi
Diemžēl e-pasts netika atpazīts. Mēģiniet vēlreiz vai sazinieties ar mūsu klientu centru, zvanot uz 1859!
*e-pasta adresi, kuru norādījāt Mobilly rēķinu saņemšanai
MANS KONTS
JAUNS KONTS
REĢISTRĒJIES BEZ MAKSAS !
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
JAUNS
TĀLRUŅA NUMURS
1859
 

Uzņēmumiem

7
Lejuplādē līgumu

MOBILLY PALĪDZ
NORĒĶINĀTIES VIENKĀRŠI UN ĒRTI KATRU DIENU
4000
UZŅĒMUMI
JAU 5,000 UZŅĒMUMI IR ATKLĀJUŠI SEV
MOBILLY SNIEGTĀS PRIEKŠROCĪBAS
AUTOSTĀVVIETU APMAKSA
Ja Tava uzņēmuma darbinieki izmanto autostāvvietas darba vajadzībām, izveido Mobilly uzņēmuma kontu!
LASĪT VAIRĀK
TAKSOMETRI
Ja Tev, Taviem darbiniekiem vai sadarbības partneriem darba vajadzībām nepieciešams izmantot taksometra pakalpojumus, Tu vari tos apmaksāt no uzņēmuma konta!
LASĪT VAIRĀK
VILCIENU BIĻETES
Ja kompensē saviem darbiniekiem ceļa izdevumus, piesakies Mobilly uzņēmuma kontam!
LASĪT VAIRĀK
STARPPILSĒTU AUTOBUSU BIĻETES
Ar Mobilly uzņēmuma kontu Tu vari apmaksāt arī savu darbinieku vilcienu biļetes!
LASĪT VAIRĀK
PASTA SŪTĪJUMI
Ja nepieciešams sūtīt dokumentus vai pasta sūtījumus, piedāvājam tos apmaksāt ar Mobilly!
LASĪT VAIRĀK
ĒDIENU PIEGĀDE
Apmaksā ēdienu piegādi no Čili Pica, Lulu Pica, Makss un Morics un Kabuki ar Mobilly!
LASĪT VAIRĀK
LATTELECOM VIRSZEMES TV
Skaties Virszemes TV ar Mobilly!
LASĪT VAIRĀK

Biežāk Uzdotie Jautājumi

  • Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?
  • Lai atvērtu Mobilly uzņēmuma kontu, līguma divus eksemplārus nepieciešams nosūtīt, atvest personīgi vai atsūtīt ar kurjerpastu uz SIA "Mobilly", Dzirnavu ielā 91 k-3, Rīga, LV-1011.
    Ja vēlaties līgumu parakstīt elektroniski, pirms līguma parakstīšanas, lūgums piezvanīt uz 1859, lai noskaidrot līguma numuru, kuru nepieciešamas norādīt līgumā.

    Līgums ir atrodams šeit!

     

  • Kā atjaunot uzņēmuma konta paroli?
  • Lai saņemtu atjaunotu uzņēmuma konta paroli, Mobilly ir nepieciešams saņemt e-pastu no līgumā uzrādītās kontaktpersonas. E-pastu sūti uz info@mobilly.lv.  

  • Rēķins, grāmatvedības dokumenti, detalizētas atskaites – viss vienā kontā
  • Mobilly katra mēneša 1. datumā sagatavo E-rēķinu, kuru ir iespējams apskatīt Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv. Rēķins tiek sūtīts arī uz kontaktpersonas e-pastu.

    E-rēķins sastāv no: 

    konta izraksta - uz šī dokumenta pamata jāveic maksājumu līdz 10. datumam, un 

    rēķiniem no pakalpojuma sniedzējiem - šos dokumentus izmanto, kā PVN rēķinus, lai attaisnotu izmaksas grāmatvedībā.

    Detalizētāku informāciju ar tālruņu, automašīnu numuriem un atsevišķiem darījumiem iespējams aplūkot, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv sadaļā “Izraksts”.

  • Kā parakstīt līgumu ar virtuālo eParakstu?
  • Sīkāku informāciju par eParaksta lietošanu iespējams apskatīt šeit.

     

  • Kā apmaksāt autostāvvietu?
  • Lieto Mobilly, un Tev vairs nevajadzēs kavēties, meklējot apmaksas aparātus un apgūt to lietošanu! 

    Neuztraucies par to, cikos jāatgriežas pie auto - apturi apmaksu pats brīdī, kad esi atgriezies atpakaļ pie automašīnas. 

    Apmaksāt autostāvvietu ar Mobilly Tu vari Rīgā (Rīgas Satiksmes, EuroPark Latvia, Park&Fly u.c. stāvvietās) Liepājā un Daugavpilī. Skaties karti.

    1. Uzsākot stāvvietu, sūti: START atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859

    AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram AA1111

    ZONA - Tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram C

    Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.
    Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu. 

    2. Apturot stāvvietu, sūti: STOP uz 1859

    Ja vēlies veikt apmaksu par konkrētu laiku, tad pievieno minūšu skaitu START īsziņas beigās, piemēram, lai apturētu apmaksu pēc 30 minūtēm B zonā, sūti START AA1111 B 30.

     

    Kāds ir tarifs?

    Tarifs ir tieši tāds pats, kā maksas automātā. Citas izmaksas vari apskatīt šeit!

    Kur dabūt uzlīmi?

    Mobilly uzlīmes Tu vari paņemt par brīvu Circle K vai pasūtīt tās savā Mobilly kontā un mēs tās nosūtīsim Tev pa pastu.

    Ja vēlies izmantot stāvvietu tieši šobrīd, tad vari arī izdrukāt Mobilly logo un novietot to uz auto paneļa tā, lai kontrolieri redz, ka Tu maksā ar Mobilly.

    Kā zināt, ka apmaksa ir uzsākta un apturēta?

    Uzsākot un apturot stāvvietas apmaksu, Mobilly Tev atsūtīs apstiprinājuma īsziņu. Ja nevēlies saņemt šīs īsziņas, tad vari no tām atteikties sava konta uzstādījumos. Kļūdas gadījumā Mobilly Tevi brīdinās ar īsziņu, tādēļ vienmēr izlasi, ko saņem! 

    Mobilly īsziņas cena (0,11 EUR privātpersonām un 0,07 EUR juridiskām personām) tiek atskaitīta no Mobilly konta.

    Kā notiek kontrole?

    Apmaksas laikā kontrolieri Tava auto numuru redzēs savās kontroles ierīcēs, taču lai viņi tajā ieskatītos, Tavā auto ir jābūt Mobilly uzlīmei, vai norādei, ka Tu apmaksā stāvvietu ar Mobilly.

    Kas notiek, ja neaptur apmaksu?

    Ik pēc divām stundām Mobilly Tev atgādinās par stāvvietā novietoto auto. Ja nevēlies saņemt šīs īsziņas, tad vari no tām atteikties sava konta uzstādījumos. Rīgas Satiksmes autostāvvietās apmaksa tiek automātiski apturēta plkst. 20.00 darba dienās un plkst. 17.00 sestdienās. EuroPark Latvia autostāvvietās apmaksa netiek apturēta, bet ik pēc 24 stundām Tu saņemsi brīdinājuma īsziņu.

    Mobilly īsziņas cena (0,11 EUR privātpersonām un 0,07 EUR juridiskām personām) tiek atskaitīta no Mobilly konta.

    Kas notiek, ja Mobilly kontā beidzas nauda?

    Brīdinājumu par zemu konta atlikumu Tu saņemsi, kad Mobilly kontā būs mazāk par EUR 2.00. Tiklīdz Tavs konts saniegs EUR 0.00, tā autostāvvietas apmaksa tiks apturēta un Tu saņemsi brīdinājuma īsziņu. Lai uzsāktu apmaksu, konts būs jāpapildina un jānosūta īsziņa vēlreiz. Lai stāvvietas apmaksa netiktu apturēta, Mobilly iesaka uzstādīt automātisko konta papildināšanu.

    Ko darīt, ja nav iespējams nosūtīt īsziņu?

    Apmaksu apturēt iespējams arī piezvanot 1859, nosaucot auto numuru un tālruņa numuru, no kura tika aktivizēta stāvvieta.

    Kad jānosūta īsziņa?

    Apmaksa ir jāuzsāk, atrodoties pie auto.

Lejuplādē Mobilly savā telefonā

Top
*Vai arī zvani uz +371 22001859.Zvanam var tik piemērots tava operatora noteiktais tarifs, atkarībā no tava tarifu plāna.