Starppilsētu autobusu biļetes | Mobilly
AIZMIRSI PAROLI?
SAŅEM PAROLI!
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
PAROLE
TĀLRUŅA NUMURS
1859
AIZMIRSI PAROLI?
Lai saņemtu paroli, ievadiet uzņēmuma e-pasta adresi*
Atgūt paroli
E-pasts paroles atgūšanai nosūtīts uz uzņēmuma e-pasta adresi
Diemžēl e-pasts netika atpazīts. Mēģiniet vēlreiz vai sazinieties ar mūsu klientu centru, zvanot uz 1859!
*e-pasta adresi, kuru norādījāt Mobilly rēķinu saņemšanai
MANS KONTS
JAUNS KONTS
REĢISTRĒJIES BEZ MAKSAS !
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
JAUNS
TĀLRUŅA NUMURS
1859
 
BANKAS KARTE
INTERNETBANKA
Tavs Mobilly konts tiks papildināts par
jo tā ir minimālā papildināšanas summa

Lai iegādātos biļetes, lūdzu, ievadi
savu TĀLRUŅA NUMURU

Lai veiktu maksājumu, lūdzu, ievadi
savu TELEFONA NUMURU

Tu jau esi Mobilly klients. Lūdzu ievadi savu Mobilly paroli lai turpinātu!

TURPINĀT
aizmirsi paroli?
TURPINĀT
Ievadot tālruņa numuru, tas tiks reģistrēts Mobilly sistēmā un ar to varēsi ielogoties Mobilly mājaslapā vai lietotnē.
Reģistrējot numuru Mobilly sistēmā, Tu piekrīti Mobilly noteikumiem
Ja esi pievienojis karti, bet Tavā Mobilly kontā ir mazāk naudas nekā Tava izvēlētā ziedojuma summa, Mobilly automātiski papildinās Tavu kontu
1

Lorem ipsum sit amet, consectetur adipiscing dolor elit.

2

Lorem ipsum dolor sit amet, elit consectetur adipiscing elit.

3

Lorem adipiscing dolor sit amet, ipsum consectetur elit.

Registret jaunu lietotaju
Esmu jau klients
IEGĀDĀJIES AUTOBUSU BIĻETES AUTOBUSU BIĻETES AUTOBUSS
IEGĀDĀJIES VILCIENU BIĻETES VILCIENU BIĻETES VILCIENI
NO
UZ
IZBRAUKŠANAS DATUMS
MEKLĒT
Pārvadātājs
  • Biļešu skaits: Biļešu skaits:
  • Bagāžas biļetes:
  • Biļetes tips: Biļetes tips:
Iespēja iegādāties atpakaļceļa biļeti mājas lapā ir uz laiku atslēgta, lūdzu, lieto Mobilly aplikāciju, lai iegādātos atpakaļceļa biļeti!
Šī ir elektrovilciena biļete, kas derīga izvēlētajam vai nākamajam reisam. Šī ir dīzeļvilciena biļete, kas ir derīga tikai šim reisam
DOTIES UZ APMAKSU

Viegli apmaksāt

1

Izvēlies maršrutu un laiku

2

Ievadi pasažiera datus

3

Spied MAKSĀT

Ar lietotni ērtāk
BEZMAKSAS

Biežāk Uzdotie Jautājumi

  • Vai ar Mobilly var iegādāties autobusa biļeti, summu pievienojot pie mobilā telefona rēķina?
  • Ja esi LMT vai Bite pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus pie telefona rēķina, tad varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina, tikai jāņem vērā, ka šādi biļeti varēsi iegādāties tikai Mobilly aplikācijā. Lai iegādātos autobusa biļeti mājas lapā, vispirms būs jāpapildina Mobilly konts.

  • Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?
  • Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas. 
    Kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. 

    Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu atgriešanu, dodies uz sadaļu "Biļetes" un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859.

    Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.

     

  • Cik maksā autobusa biļete, pērkot to ar Mobilly?
  • Pērkot biļeti ar Mobilly, autobusa biļetes cena būs tāda pati kā biļešu kasē. Taču papildus jāmaksā komisijas maksa, kas pie Mobilly ir zemākā internetā.

  • Kāda ir pakalpojuma komisijas maksa?
  • Mobilly nodrošina zemāko komisijas maksu internetā – līdz pat 60% lētāk nekā citiem. Bez tam, Mobilly piedāvā rezervēt sēdvietu autobusā.

  • Kā es saņemšu biļeti?
  • Mobilly iegādāto autobusa biļeti nosūtīs Tev uz e-pastu, ko norādīsi, pērkot biļeti. Biļete tiks saglabāta mobilajā lietotnē.

  • Vai, iekāpjot autobusā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?
  • Jā, jo Tev būs jāuzrāda šoferim biļete, kurš to pārbaudīs pēc biļetes numura un pasažiera vārda un uzvārda, salīdzinot tos ar reisa pavadrakstā norādītajiem datiem.
    Līdzi obligāti jābūt kādam personu apliecinošam dokumentam ar fotogrāfiju (piem.,skolēna, vadītāja vai pensionāra apliecībai, ID kartei, pasei u.c.).

  • Ko darīt, ja biļete tiek netīšām izdzēsta?
  •  Ja netīšām esi izdzēsis e-pastu, uzzināt savu derīgo biļešu numurus Tu vienmēr vari Mobilly mobilajā aplikācijā.

Lejuplādē Mobilly savā telefonā

Top
*Vai arī zvani uz +371 22001859.Zvanam var tik piemērots tava operatora noteiktais tarifs, atkarībā no tava tarifu plāna.