Starppilsētu autobusu biļetes | Mobilly
AIZMIRSI PAROLI?
SAŅEM PAROLI!
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
PAROLE
TĀLRUŅA NUMURS
1859
AIZMIRSI PAROLI?
Lai saņemtu paroli, ievadiet uzņēmuma e-pasta adresi*
Atgūt paroli
E-pasts paroles atgūšanai nosūtīts uz uzņēmuma e-pasta adresi
Diemžēl e-pasts netika atpazīts. Mēģiniet vēlreiz vai sazinieties ar mūsu klientu centru, zvanot uz 1859!
*e-pasta adresi, kuru norādījāt Mobilly rēķinu saņemšanai
JAUNS KONTS
REĢISTRĒJIES BEZ MAKSAS !
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
JAUNS
TĀLRUŅA NUMURS
1859
 

Biežāk Uzdotie Jautājumi

  • Kā es varu iegādāties autobusa biļeti?
  • Visērtāk ir lejupielādēt aplikāciju Apple telefoniem šeit vai Android telefoniem šeit. Aplikācijā ērti pārskatāms autobusa kustības saraksts, kā arī var izvēlēties vēlamo autobusa biļeti, skaitu un kustības virzienu.

    Lai sāktu lietot aplikāciju, sākumā ir jāizveido Mobilly konts, sūtot īsziņu ar tekstu JAUNS uz 1859. Īsziņā atpakaļ tiks atsūtīta parole, ar kuras palīdzību varēs ieiet savā kontā aplikācijā.

    Iegādāties autobusa biļetes ar Mobilly var divos veidos:

    1. Maksājot no savas bankas kartes – savam Mobilly kontam jāpievieno bankas karte (zvanot 1859 vai aplikācijā, sadaļā “mans profils”), no kuras tiks maksāts par biļešu iegādi. Par šo pakalpojumu tiek ieturēta darījuma apkalpošanas komisijas maksa, tā ir zemākā visā internetā. Iepriekš papildināt savu Mobilly kontu nav nepieciešams, biļetes cena ar darījuma apkalpošanas maksu tiks noņemta uzreiz no bankas kartes.
    2. Pievienojot samaksu savam telefona rēķinam – pēc izvēles veikšanas konkrētam braucienam, aplikācijā jāspiež poga “pievienot telefona rēķinam”. Pakalpojums pieejam LMT un Bite klientiem, par to operators ietur papildus 0,25 EUR komisijas maksu;

    Autobusa biļetes iespējams iegādāties arī mājas lapā, ieejot savā profilā. Pēc pirkuma biļete tiek nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi PDF formātā.

  • Vai ar Mobilly var iegādāties autobusa biļeti, summu pievienojot pie mobilā telefona rēķina?
  • Ja esi LMT vai Bite pēcapmaksas klients un Tev ir atļauts veikt paaugstinātas maksas pakalpojumus pie telefona rēķina, tad varēsi apmaksāt autobusa biļeti pie telefona rēķina, tikai jāņem vērā, ka šādi biļeti varēsi iegādāties tikai Mobilly aplikācijā. Lai iegādātos autobusa biļeti mājas lapā, vispirms būs jāpapildina Mobilly konts.

  • Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?
  • Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas. 
    Kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. 

    Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu atgriešanu, dodies uz sadaļu "Biļetes" un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859.

    Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.

     

  • Cik maksā autobusa biļete, pērkot to ar Mobilly?
  • Pērkot biļeti ar Mobilly, autobusa biļetes cena būs tāda pati kā biļešu kasē. Taču papildus jāmaksā komisijas maksa, kas pie Mobilly ir zemākā internetā.

  • Kāda ir pakalpojuma komisijas maksa?
  • Mobilly nodrošina zemāko komisijas maksu internetā – līdz pat 60% lētāk nekā citiem. Bez tam, Mobilly piedāvā rezervēt sēdvietu autobusā.

  • Kā es saņemšu biļeti?
  • Mobilly iegādāto autobusa biļeti nosūtīs Tev uz e-pastu, ko norādīsi, pērkot biļeti. Biļete tiks saglabāta mobilajā lietotnē.

  • Vai, iekāpjot autobusā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?
  • Jā, jo Tev būs jāuzrāda šoferim biļete, kurš to pārbaudīs pēc biļetes numura un pasažiera vārda un uzvārda, salīdzinot tos ar reisa pavadrakstā norādītajiem datiem.
    Līdzi obligāti jābūt kādam personu apliecinošam dokumentam ar fotogrāfiju (piem.,skolēna, vadītāja vai pensionāra apliecībai, ID kartei, pasei u.c.).

  • Ko darīt, ja biļete tiek netīšām izdzēsta?
  •  Ja netīšām esi izdzēsis e-pastu, uzzināt savu derīgo biļešu numurus Tu vienmēr vari Mobilly mobilajā aplikācijā.

Lejuplādē Mobilly savā telefonā

Top
*Vai arī zvani uz +371 22001859.Zvanam var tik piemērots tava operatora noteiktais tarifs, atkarībā no tava tarifu plāna.