Visi Biežāk uzdotie jautājumi | Jautājumu kategorijas | Mobilly
AIZMIRSI PAROLI?
SAŅEM PAROLI!
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
PAROLE
TĀLRUŅA NUMURS
1859
AIZMIRSI PAROLI?
Lai saņemtu paroli, ievadiet uzņēmuma e-pasta adresi*
Atgūt paroli
E-pasts paroles atgūšanai nosūtīts uz uzņēmuma e-pasta adresi
Diemžēl e-pasts netika atpazīts. Mēģiniet vēlreiz vai sazinieties ar mūsu klientu centru, zvanot uz 1859!
*e-pasta adresi, kuru norādījāt Mobilly rēķinu saņemšanai
MANS KONTS
JAUNS KONTS
REĢISTRĒJIES BEZ MAKSAS !
SŪTI ĪSZIŅU AR TEKSTU:
JAUNS
TĀLRUŅA NUMURS
1859
 

MobillyBiežāk Uzdotie JautājumiVisi Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā mainās vilciena biļešu iegādes process no 2017. gada 1. februāra?
  • Līdz šim, pērkot biļeti ar SMS vai mājas lapā, nosūtījām Tev SMS biļetes kodu. Sākot ar 01.02.2017 biļešu iegāde ar SMS palīdzību vairāk nebūs pieejama.

    Turpmāk vari iegādāties vilciena biļetes Mobilly aplikācijā vai mājas lapā. Ļoti iesakām lietot aplikāciju – tā ir ērta un viegli lietojama. Pērkot biļeti mājas lapā, to saņemsi PDF formātā savā e-pasta adresē.

  • Kā atvērt Mobilly uzņēmuma kontu?
  • Lai atvērtu Mobilly uzņēmuma kontu, līguma divus eksemplārus nepieciešams nosūtīt, atvest personīgi vai atsūtīt ar kurjerpastu uz SIA "Mobilly", Dzirnavu ielā 91 k-3, Rīga, LV-1011.
    Ja vēlaties līgumu parakstīt elektroniski, pirms līguma parakstīšanas, lūgums piezvanīt uz 1859, lai noskaidrot līguma numuru, kuru nepieciešamas norādīt līgumā.

    Līgums ir atrodams šeit!

     

  • Rēķins, grāmatvedības dokumenti, detalizētas atskaites – viss vienā kontā
  • Mobilly katra mēneša 1. datumā sagatavo E-rēķinu, kuru ir iespējams apskatīt Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv. Rēķins tiek sūtīts arī uz kontaktpersonas e-pastu.

    E-rēķins sastāv no: 

    konta izraksta - uz šī dokumenta pamata jāveic maksājumu līdz 10. datumam, un 

    rēķiniem no pakalpojuma sniedzējiem - šos dokumentus izmanto, kā PVN rēķinus, lai attaisnotu izmaksas grāmatvedībā.

    Detalizētāku informāciju ar tālruņu, automašīnu numuriem un atsevišķiem darījumiem iespējams aplūkot, autorizējoties Mobilly uzņēmuma kontā mans.mobilly.lv sadaļā “Izraksts”.

  • Vai es varu atgriezt naudu par iegādāto vilciena biļeti?
  • Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, dīzeļvilciena biļeti, vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas. 

    Lai atgrieztu naudu par iegādāto dīzeļvilciena vai elektrovilciena biļeti, sūti e-pastu uz info@mobilly.lv, norādot tālruņa numuru, no kura ir veikta biļetes iegāde, reisa maršrutu (laiku), kā arī iemeslu biļetes atgriešanai. 

    Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.

  • Vai es varu atgriezt iegādāto autobusa biļeti?
  • Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem 2012. gada 28. augusta Ministru Kabineta noteikumos Nr. 599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība”, kuri stājās spēkā 2016.gada 4.martā, autobusa biļeti vari atgriezt, ja līdz reisa atiešanai ir atlikušas vairāk kā divas stundas. Summa, ko iespējams atgriezt ir 75% apmērā no biļetes cenas. 
    Kā arī gadījumos, ja reisa atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm vai pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ. 

    Biļeti vari atgriezt mūsu mājaslapā, reģistrējoties ar savu telefona numuru un paroli. Lai veiktu atgriešanu, dodies uz sadaļu "Biļetes" un pie biļetes numura nospied “i”, vai arī zvani uz 1859.

    Par citiem biļešu atgriešanas nosacījumiem lasi ŠEIT.

     

  • Kas jāņem vērā, iegādājoties dīzeļvilciena biļeti?
  • Biļetes braucieniem dīzeļvilcienā iespējams iegādāties Mobilly aplikācijā vai mājas lapā uz reisiem tuvāko 10 dienu laikā. Biļete būs derīga uz izvēlēto reisu vai nākamo pēc tā.

    Biļetes nevar iegādāties paaugstinātas komforta klases vagonos un vilcienos, kuros ir numurētas sēdvietas, kā arī paaugstināta komforta vagonos nav iespējams veikt biļetes piemaksu. Pagaidām iegādāties 0 bērnu biļetes un atsevišķas bagāžas biļetes ar Mobilly nevar.

  • Kā parakstīt līgumu ar virtuālo eParakstu?
  • Sīkāku informāciju par eParaksta lietošanu iespējams apskatīt šeit.

     

  • Kā apmaksāt braucienu taksometrā ar mobilo tālruni?
  • Lai apmaksātu braucienu taksometrā, papildini savu Mobilly kontu:

    Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu, papildini Mobilly kontu un sūti īsziņu ar tekstu:

    TX atstarpe SUMMA atstarpe ID uz 1859*

    SUMMA - brauciena maksa, piemēram, 4.56
    ID - taksometra numurs, kas redzams taksometrā, piemēram, RT999

    Īsziņas piemērs: TX 4.56 RT999

    *Īsziņas cena var tikt piemērota pēc tava operatora noteikta tarifa, atkarībā no tava tarifu plāna.

  • Kā apmaksāt Jūrmalas caurlaidi ar Mobilly mobilo lietotni?
  • Lai iegādātos vienreizējo iebraukšanas caurlaidi Jūrmalā, izvēlies zonu J lietotnē un spied START.

    Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.
    Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu. 

    Pēc apstiprinājuma saņemšanas īsziņā, vienas stundas laikā Tev būs iespēja iebraukt Jūrmalā un uzturēties tās teritorijā bez laika ierobežojuma. Šī īsziņa ir apliecinājums nodevas apmaksai un pieprasījuma gadījumā ir jāuzrāda policijas darbiniekam.

    Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2,00. Atbildes SMS finanšu transakcijas maksa ir EUR 0,11.

  • Cik ilgā laikā pēc apstiprinājuma saņemšanas jāiebrauc Jūrmalā?
  • Pēc apstiprinājuma saņemšanas īsziņā Tev būs iespēja iebraukt Jūrmalā vienas stundas laikā, bet uzturēties tās teritorijā Tu varēsi bez laika ierobežojuma. Atbildes SMS finanšu transakcijas maksa ir EUR 0,11.

    Šī īsziņa ir apliecinājums nodevas apmaksai un pieprasījuma gadījumā ir jāuzrāda policijas darbiniekam.

  • Kā apmaksāt iebraukšanu Jūrmalā ar īsziņu?
  • Lai apmaksātu iebraukšanu Jūrmalā, sūti īsziņu START atstarpe AUTO atstarpe J uz 1859
    AUTO - Tavs automašīnas numurs

    Īsziņas piemērs: START GA5785 J

    Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.
    Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu. 

    Pēc apstiprinājuma saņemšanas īsziņā vienas stundas laikā Tev būs iespēja iebraukt Jūrmalā un uzturēties tās teritorijā bez laika ierobežojuma. Šī īsziņa ir apliecinājums nodevas apmaksai un pieprasījuma gadījumā ir jāuzrāda policijas darbiniekam.

    Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2,00. Atbildes SMS finanšu transakcijas maksa ir EUR 0,11.

  • Cik ilgi ir derīga Mobilly iegādāta biļete?
  • Vilciena biļete ir derīga vienam braucienam uz iegādes brīdī izvēlēto vai nākamo reisu.

    Jāņem vērā: Vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā!

    Sīkāka informācija: www.pv.lv

  • Kā maksu par iebraukšanu Jūrmalā pievienot telefona pēcapmaksas rēķinam?
  • Ja esi LMT, BITE vai TELE2 pēcapmaksas klients, Tu vari pievienot maksu par Jūrmalas vienreizējo caurlaidi savam tālruņa rēķinam. Lai to izdarītu, ir jāsūta: MSTART atstarpe AUTO atstarpe J uz 1859

    AUTO - Tavs automašīnas numurs
    Īsziņas piemērs: MSTART GA5785 J

    Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2,00. Atbildes SMS finanšu transakcijas maksa ir EUR 0,11. LMT maksa par darījuma apkalpošanu EUR 0.25.
    Lai veiktu apmaksu, nav nepieciešams būt reģistrētam Mobilly klientam.

  • Kāda ir maksa par iebraukšanu Jūrmalā?
  • Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2,00.

  • Kā apmaksāt autostāvvietu no Mobilly konta?
  • 1. Pasūti Mobilly atpazīšanas uzlīmi vai paņem to Statoil un ielīmē to savas automašīnas logā.

    2. Sākot izmantot stāvvietu, sūti START atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859*

    AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram, AA1111
    ZONA - Tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram, C

    Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.
    Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu

    3. Beidzot izmantot stāvvietu, sūti STOP uz 1859

    Ja vēlies veikt apmaksu par konkrētu laiku, tad pievieno minūšu skaitu START īsziņas beigās, piemēram, lai apturētu apmaksu pēc 30 minūtēm B zonā, sūti START AA1111 B 30.

    Mobilly atsūta atbildes apstiprinājuma īsziņu par veiksmīgu stāvvietas apmaksas uzsākšanu/ pārtraukšanu, kuras cena (0,11 EUR privātpersonām un 0,07 EUR juridiskām personām) tiek atskaitīta no Mobilly konta

     

    *Īsziņas cena var tikt piemērota pēc tava operatora noteikta tarifa, atkarībā no tava tarifu plāna.

     

  • Vai varu iegādāties vairākas biļetes?
  • No viena Mobilly konta Tu vari iegādāties vairākas biļetes.

  • Kas man jāuzrāda konduktoram?
  • Pēc vilciena biļetes pirkšanas, konduktoram jāuzrāda PDF formāta biļete, kura nosūtīta e-pastā vai, ja biļete pirkta aplikācijā, tā jāuzrāda konduktoram tur pat aplikācijā.

  • Cik maksā vilciena biļete, pērkot to ar Mobilly?
  • Vilciena biļetes cena ir tieši tāda pati kā kasē!

  • Ko darīt, ja vilciena biļete tiek netīšām izdzēsta no telefona?
  •  Ja netīšām esi izdzēsis e-pastu, uzzināt savu derīgo biļešu numurus Tu vienmēr vari Mobilly mobilajā aplikācijā vai savā profilā mājas lapā.

  • Kāda ir Mobilly pakalpojuma maksa?
  • Vienreizējā Jūrmalas iebraukšanas nodeva ir EUR 2,00. Atbildes īsziņas cena fiziskām personām ir EUR 0,11 un juridiskām personām EUR 0,07.

    Ja maksu par iebraukšanu pievieno pēcapmaksas rēķinam, LMT maksa par darījuma apkalpošanu būs EUR 0,25.

  • Vai šim pakalpojumam ir kāda papildus maksa?
  • Šim pakalpojumam nav papildus maksas. Tu samaksāsi tieši tik, cik rāda skaitītājs.

  • Izmanto Mobilly pieredzi, kļūsti pieejamāks saviem klientiem
  • Uzņēmumi var pieņemt maksājumus ar Mobilly par saviem pakalpojumiem un precēm, izmantojot īsziņu vai internetā.

    Mobilly piedāvā pieņemt:

    • vienreizējus maksājumus;
    • samaksu par izmantoto laiku;
    • abonēšanas maksu.

    Mobilly par brīvu var ieviest apmaksas un kontroles risinājumus ar mobilo tālruni Jūsu pārvaldītajā autostāvvietā vai biļešu tirdzniecības vietā, lai klienti pie Jums var norēķināties ar Mobilly. Nepieciešamības gadījumā Mobilly var pielāgot sistēmu sarežģītākām Jūsu vajadzībām.

    Mobilly norēķinu sistēmas priekšrocības ir:

    • Nav fiksētas transakciju izmaksas
    • Ātri ieviešama tirgotāja esošajā infrastruktūrā
    • Nav uzturēšanas un ieviešanas izmaksu
    • Ērti apskatāma transakciju vēsture
    • Darbojas tiešsaistes režīmā
    • Maksājumus ir iespējams pieņemt Interneta vidē un ārpus tās

    Ja vēlaties piedāvāt saviem klientiem norēķināties ar Mobilly, tad rakstiet mums uz info@mobilly.lv vai zvaniet 1859.

  • Kā apmaksāt autostāvvietu?
  • Lieto Mobilly, un Tev vairs nevajadzēs kavēties, meklējot apmaksas aparātus un apgūstot to lietošanu! 

    Neuztraucies par to, cikos jāatgriežas pie auto - apturi apmaksu pats brīdi, kad esi atgriezies atpakaļ pie automašīnas. 

    Apmaksāt autostāvvietu ar Mobilly Tu vari Rīgā (Rīgas Satiksmes, EuroPark Latvia, Park&Fly u.c. stāvvietās) Liepājā un Daugavpilī. Skaties karti.

    1. Uzsākot stāvvietu, sūti: START atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859

    AUTO - Tavas automašīnas numurs, piemēram AA1111

    ZONA - Tarifu zona, kas norādīta uz apmaksas automāta sāna, piemēram C

    Pirms tam pārliecinies, ka esi papildinājis Mobilly kontu.
    Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu. 

    2. Apturot stāvvietu, sūti: STOP uz 1859

    Ja vēlies veikt apmaksu par konkrētu laiku, tad pievieno minūšu skaitu START īsziņas beigās, piemēram, lai apturētu apmaksu pēc 30 minūtēm B zonā, sūti START AA1111 B 30.

     

    Kāds ir tarifs?

    Tarifs ir tieši tāds pats, kā maksas automātā. Citas izmaksas vari apskatīt šeit!

    Kur dabūt uzlīmi?

    Mobilly uzlīmes Tu vari paņemt par brīvu Statoil vai pasūtīt tās savā Mobilly kontā un mēs tās nosūtīsim Tev pa pastu.

    Ja vēlies izmantot stāvvietu tieši šobrīd, tad vari arī izdrukāt Mobilly logo un novietot to uz auto paneļa tā, lai kontrolieri redz, ka Tu maksā ar Mobilly.

    Kā zināt, ka apmaksa ir uzsākta un apturēta?

    Uzsākot un apturot stāvvietas apmaksu, Mobilly Tev atsūtīs apstiprinājuma īsziņu. Ja nevēlies saņemt šīs īsziņas, tad vari no tām atteikties sava konta uzstādījumos. Kļūdas gadījumā Mobilly Tevi brīdinās ar īsziņu, tādēļ vienmēr izlasi, ko saņem!

    Kā notiek kontrole?

    Apmaksas laikā kontrolieri Tava auto numuru redzēs savās kontroles ierīcēs, taču lai viņi tajā ieskatītos, Tavā auto ir jābūt Mobilly uzlīmei, vai norādei, ka Tu apmaksā stāvvietu ar Mobilly.

    Kas notiek, ja neaptur apmaksu?

    Ik pēc divām stundām Mobilly Tev atgādinās par stāvvietā novietoto auto. Ja nevēlies saņemt šīs īsziņas, tad vari no tām atteikties sava konta uzstādījumos. Rīgas Satiksmes autostāvvietās apmaksa tiek automātiski apturēta plkst. 20.00 darba dienās un plkst. 17.00 sestdienās. EuroPark Latvia autostāvvietās apmaksa netiek apturēta, bet ik pēc 24 stundām Tu saņemsi brīdinājuma īsziņu.

    Kas notiek, ja Mobilly kontā beidzas nauda?

    Brīdinājumu par zemu konta atlikumu Tu saņemsi, kad Mobilly kontā būs mazāk par EUR 2.00. Tiklīdz Tavs konts saniegs EUR 0.00, tā autostāvvietas apmaksa tiks apturēta un Tu saņemsi brīdinājuma īsziņu. Lai uzsāktu apmaksu, konts būs jāpapildina un jānosūta īsziņa vēlreiz. Lai stāvvietas apmaksa netiktu apturēta, Mobilly iesaka uzstādīt automātisko konta papildināšanu.

    Ko darīt, ja nav iespējams nosūtīt īsziņu?

    Apmaksu apturēt iespējams arī piezvanot 1859, nosaucot auto numuru un tālruņa numuru, no kura tika aktivizēta stāvvieta.

    Kad jānosūta īsziņa?

    Apmaksa ir jāuzsāk, atrodoties pie auto.

  • Kā apmaksāt sūtījumus?
  • Izmanto pašapkalpošanās pasta iekārtu ērtību sūtījumu veikšanai un saņemšanai.

    Pasta stacija

    Lai iegādātos piegādes apmaksas kodus ar Mobilly, uz numuru 1859 sūti īsziņu ar tekstu:

    MPS1, ja vēlies iegādāties kodu vienai sūtījuma reizei

    MPS5, ja vēlies iegādāties kodu piecām sūtījuma reizēm

    MPS10, ja vēlies iegādāties kodu desmit sūtījuma reizēm

    Visa informācija www.pastastacija.lv

     

    DDK

    Lai pieteiktu pasūtījumu, sūti DDK uz 1859.

    Pēc īsziņas nosūtīšanas Tavā Mobilly kontā tiks rezervēta € 10,00, līdz brīdim, kad DDK paziņos par gala cenu. 

    Uz Tavu mobilā tālruņa numuru atnāks apstiprinājums par pieteikuma saņemšanu un tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies klientu apkalpošanas nodaļa, precizēs sūtījuma informāciju, paņemšanas adresi un laiku.

     

    DPD

    Lai pieteiktu pasūtījumu, sūti DPD atstarpe LV vai EU atstarpe X uz 1859

    LV – ja piegāde ir pa Latviju

    EU – ja piegāde ir pa Eiropu

    X- paku skaits

    Piemēram, DPD LV 3

    Pēc īsziņas nosūtīšanas Tavā Mobilly kontā tiks rezervēta attiecīga naudas summa:

    € 14,00 gadījumā, ja piegāde ir pa Latviju

    € 42,00 gadījumā, ja piegāde ir pa Eiropu

     

    Vai rezervētā summa ir pasūtījuma gala cena?

    Nē, rezervētā summa ir aptuvena cena. Precīza pakalpojuma cena tiks noņemta no Tava Mobilly konta pēc sūtījuma apstrādes DPD sistēmā pamatojoties uz spēkā esošo cenu lapu.

    Cik maksā nosūtīt paciņu?

    Cena ir atkarīga no diviem parametriem – sūtījuma piegādes virziena un svara. Pakalpojumu sniedzēju cenas ir pieejamas DPD.

    Kas notiks pēc īsziņas nosūtīšanas?

    Uz Tavu mobilā tālruņa numuru atnāks apstiprinājums par pieteikuma saņemšanu un tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies klientu apkalpošanas nodaļa, precizēs sūtījuma informāciju, paņemšanas adresi un laiku.

  • Kā pārliecināties, ka iebraukšanas nodeva ir samaksāta?
  • Pēc pakalpojuma apmaksas Tu saņemsi apstiprinājuma īsziņu. Šī īsziņa ir apliecinājums nodevas apmaksai un pieprasījuma gadījumā ir jāuzrāda policijas darbiniekam. Atbildes SMS finanšu transakcijas maksa ir EUR 0,11.

  • Kurās pilsētās varu maksāt par auto stāvvietām ar Mobilly?
  • Ar Mobilly mobilo lietotni un īsziņu iespējams apmaksāt autostāvvietas Rīgā (Rīgas Satiksme, EuroParkLatvia un Park&Fly u.c.), Liepājā un Daugavpilī.

  • Kā apmaksāt taksometru?
  • Par braucienu RedCab un Baltic Taxi vari norēķināties ar Mobilly.

    Lai apmaksātu braucienu taksometrā, papildini savu Mobilly kontu zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu, papildini Mobilly kontu un sūti īsziņu ar tekstu:

    TX atstarpe SUMMA atstarpe ID uz 1859

    SUMMA - brauciena maksa, piemēram 4.56

    ID - taksometra numurs, kas redzams taksometrā, piemēram RT999

    Īsziņas piemērs, TX 4.56 RT999

    Kā tiek apstiprināts maksājums?

    Ja maksājums būs veiksmīgs, tad minūtes laikā maksājuma apstiprinājumu saņemsi gan Tu, gan taksometra vadītājs.

    Vai ir kāda papildus maksa?

    Šim pakalpojumam nav papildus maksas. Tu samaksāsi tieši tik, cik rāda skaitītājs.

  • Kad jānosūta īsziņa, uzsākot izmantot stāvvietu?
  • Apmaksa ir jāuzsāk, atrodoties pie auto.

  • Kā apturēt stāvvietas izmantošanu, ja nav iespējams nosūtīt īsziņu?
  • Apmaksu iespējams apturēt arī reģistrējoties mūsu mājaslapā, sadaļā "Mans konts" ar savu tālruņa numuru un paroli. Sadaļā "Pārskats" būs redzami aktīvie auto stāvvietā. Lai apturētu stāvvietas apmaksu, jānospiež poga "Stop".
    (Ja esi aizmirsis paroli, sūti īsziņu ar tekstu PAROLE uz 1859).
    Vai arī piezvanot uz 1859, nosaucot auto numuru un tālruņa numuru, no kura tika aktivizēta stāvvieta (Jāņem vērā klientu servisa centra darba laiks: P-Pk. 8:00-20:00, S. 9:00-17:00).

  • Kas notiek, ja Mobilly kontā nauda beidzas pakalpojuma apmaksas laikā?
  • Brīdinājumu par zemu konta atlikumu Tu saņemsi, kad Mobilly kontā būs mazāk par EUR 2.00. Tiklīdz Tavs konta atlikums sasniegs EUR 0.00, tā autostāvvietas apmaksa tiks apturēta un Tu saņemsi brīdinājuma īsziņu. Lai uzsāktu apmaksu, konts būs jāpapildina un jānosūta īsziņa vēlreiz. Lai stāvvietas apmaksa netiktu apturēta, Mobilly iesaka uzstādīt automātisko konta papildināšanu.

  • Kā pārliecināties, ka maksājums izpildīts?
  • Ja maksājums būs veiksmīgs, tad minūtes laikā maksājuma apstiprinājumu saņemsi gan Tu, gan taksometra vadītājs.

  • Vēlos lietot Mobilly. Ar ko sākt?
  • Mobilly kontu Tu vari atvērt par brīvu.

    Lai izmantotu kādu no Mobilly pakalpojumiem ir nepieciešams papildināt Mobilly kontu!

    1) Sūti JAUNS uz numuru 1859*.
    Atbildes īsziņā saņemsi paroli, ar kuru piekļūt savam Mobilly kontam. Tavs Mobilly konta numurs būs Tavs mobilā telefona numurs.

    2) Pievieno bankas karti zvanot uz 1859, vai sadaļā "Papildināšana" > "Kredītkarte", ievadi summu un papildini Mobilly kontu. 

    Tagad esi gatavs pilnvērtīgi izmantot Mobilly pakalpojumus!

    Ja autostāvvietas izmanto darba vajadzībām, piesakies 

    Mobilly uzņēmuma kontam!

    *Īsziņas cena var tikt piemērota pēc tava operatora noteikta tarifa, atkarībā no tava tarifu plāna.

  • Kas notiek, ja aizmirstu apturēt apmaksu?
  • Ik pēc divām stundām Mobilly Tev atgādinās par stāvvietā novietoto auto. Ja nevēlies saņemt šīs īsziņas, tad vari no tām atteikties sava konta uzstādījumos. Rīgas Satiksmes autostāvvietās apmaksa tiek automātiski apturēta plkst. 20.00 darba dienās un plkst. 17.00 sestdienās. EuroParkLatvia autostāvvietās apmaksa netiek apturēta, bet ik pēc 24 stundām Tu saņemsi atgādinājuma īsziņu.

    Mobilly atgādinājuma īsziņas cena (0,11 EUR privātpersonām un 0,07 EUR juridiskām personām) tiek atskaitīta no Mobilly konta

     

     

  • Kā pārliecināties, ka apmaksa ir uzsākta un apturēta?
  • Sākot un apturot stāvvietas apmaksu, Mobilly Tev atsūtīs apstiprinājuma īsziņu. Ja nevēlies saņemt šīs īsziņas, tad vari no tām atteikties sava konta uzstādījumos. Kļūdas gadījumā Mobilly Tevi brīdinās ar īsziņu, tādēļ vienmēr izlasi, ko saņem!

    Mobilly atsūta atbildes apstiprinājuma īsziņu par veiksmīgu stāvvietas apmaksas uzsākšanu/ pārtraukšanu, kuras cena (0,11 EUR privātpersonām un 0,07 EUR juridiskām personām) tiek atskaitīta no Mobilly konta

  • Kā varu papildināt savu Mobilly kontu?
  • Mobilly kontam Tu vari piesaistīt savu Visa, Visa Electron vai MasterCard karti. Tad tas tiks papildināts automātiski*, kad konta atlikums būs zems vai arī, kad Tu atsūtīsi īsziņu.

    Ja vēlies vienkārši papildināt savu kontu, tad to vari izdarīt zvanot uz 1859, vai mūsu mājas lapā, ieejot mans.mobilly.lv:

    • Ar maksājumu karti (Visa, Visa Electron, MasterCard)
    • Mans.mobilly.lv izmantojot Swedbank, DNB, Nordea, Norvik un SEB interneta banku savienojumus

    Lai kontu papildinātu ar īsziņu, sūti TOP X uz 1859 (X vietā norādi summu, par kuru vēlies papildināt, piemēram, TOP 5 un konts tiks papildināts par EUR 5.00).

     Minimālā konta papildināšanas summa ir € 2,50 

    Maksimālā konta bilance ir € 150,00

    Ja gadījumā papildināsi Mobilly kontu, izmantojot banku sagatavotos maksājumus savā interneta bankā vai arī izmantojot agrāku maksājumu internetbankā, lūdzu, rēķinies, ka nauda Mobilly kontā parādīsies 1-5 darba dienu laikā. 

    * Automātiskais papildinājums tiek veikts no piesaistītās maksājumu kartes, ja Mobilly kontā atlikums ir mazāks par 2 €. Ņem vērā, ka, ja automātiskais maksājums divas reizes pēc kārtas būs neveiksmīgs (piemēram, tavā bankas kontā nebūs pietiekami līdzekļi), tas tiks atslēgts un Mobilly konts vairs netiks papildināts automātiski. 

  • Kā autostāvvietās notiek kontrole?
  • Apmaksas laikā kontrolieris Tava auto numuru redzēs savā kontroles ierīcē, taču, lai viņš tajā ieskatītos, Tavā auto ir jābūt Mobilly uzlīmei.

  • Kā maksu par autostāvvietu pievienot tālruņa rēķinam?
  • Ja esi Tele2, BITE vai LMT pēcapmaksas klients un vēlies apmaksāt autostāvvietu ar Mobilly, tad to vari izdarīt, arī pieskaitot summu telefona rēķinam.

    LMT pēcapmaksas klientiem

    Iespējams apmaksāt Rīgas Satiksmes un Europark, Citypark un citas stāvvietas, kā arī Jūrmalas caurlaides, pieskaitot summu savam LMT rēķinam. Iespējams iegādāties arī vilciena un autobusa biļetes.

    LMT maksa par darījuma apkalpošanu ir €0,25 par katru izmantošanas reizi. Viena darījuma maksimālā summa ir €30.

    Tele2 pēcapmaksas klientiem

    Iespējams apmaksāt Rīgas Satiksmes un Europark, Citypark un citas stāvvietas, kā arī Jūrmalas caurlaides, pieskaitot summu savam Tele2 rēķinam. 

    Tele 2 maksa par darījuma apkalpošanu ir €0,25 par katru izmantošanas reizi. Viena darījuma maksimālā summa ir €14.

    Bite pēcapmaksas klientiem

    Iespējams apmaksāt Rīgas Satiksmes un Europark, Citypark un citas stāvvietas, kā arī Jūrmalas caurlaides, pieskaitot summu savam LMT rēķinam. Iespējams iegādāties arī vilciena un autobusa biļetes. 

    Bite maksa par darījuma apkalpošanu ir €0,25 par katru izmantošanas reizi. Kopējā darījumu maksimālā summa mēnesī ir €40, ieskaitot ar Mobilly nesaistītus pakalpojumus.

     

    1. Pasūti Mobilly atpazīšanas uzlīmi vai paņem Statoil un ielīmē to savas automašīnas logā.
    2. Sākot izmantot stāvvietu, sūti MSTART atstarpe AUTO atstarpe ZONA uz 1859, piemērs: MSTART AA1234 B
    3. Beidzot izmantot stāvvietu, sūti STOP uz 1859
  • Vai, maksājot ar Mobilly, stāvvietas tarifs atšķiras?
  • Tarifs ir tieši tāds pats kā maksas automātā.

  • Vai var būt gan privātais, gan uzņēmuma konts?
  • Protams, var. Katram Mobilly klientam tiek izveidots privātais konts. Piemēram, ja uzņēmums apmaksā tikai auto stāvvietas, tad Tu vari papildināt savu kontu un izmantot arī visus citus Mobilly pakalpojumus vai norēķināties par stāvvietu privātām vajadzībām.

    Savam kontam vari piekļūt www.mobilly.lv, ievadot savu telefona numuru un paroli.

    Lai saņemtu paroli, sūti PAROLE uz 1859.

  • Kā ērtāk apmaksāt Mobilly pakalpojumus?
  • Mobilly piedāvātos pakalpojumus iespējams apmaksāt ar Mobilly mobilās aplikācijas palīdzību, īsziņu, pēcapmaksas rēķinu, kā arī Mobilly mājas lapā.

  • Cik man jāmaksā par Mobilly pakalpojumiem?
  • Pakalpojumu un preču cenas, maksājot vai nu ar Mobilly vai skaidrā naudā, ir identiskas!

    Mobilly konta atvēršana un uzturēšana ir par brīvu.

    Īsziņas, ko Tu sūti Mobilly, cena ir € 0,07. Tā tiek pieskaitīta Tava mobilā telefona operatora rēķinam (daļai pieslēgumu šī maksa netiek piemērota).
    Īsziņas, ko Mobilly sūta Tev, cena ir € 0,11. Tā tiek apmaksāta no Tava Mobilly konta. No šīm īsziņām vari atteikties sadaļā Tava informācija.
    Ja konts netiek izmantots vairāk nekā gadu, Mobilly ietur konta apkalpošanas komisiju € 4,00 mēnesī, līdz konta atlikums ir € 0,00. Tad konts tiek slēgts.

    Maksu par zvanu uz 1859 piemēro operators. Sīkāku informāciju meklē LMTTele2 un Bite

  • Mobilly konta uzstādījumi
  • Uzņēmumiem ir iespēja noteikt, kurus pakalpojumus darbinieki var apmaksāt, kā arī ierobežot apmaksu uz konkrētām automašīnām un laiku. Saņemt detalizētas atskaites par veiktajiem darījumiem var sadaļā "Pakalpojumu vēsture". Lai papildinātu vai veiktu izmaiņas pievienoto klientu sarakstā, izmaiņas jāsūta uz info@mobilly.lv.
  • Vai varu atgūt savā Mobilly kontā iemaksāto naudu?
  • Protams, Tev ir tiesības atgūt naudas līdzekļus, kas ir Tavā Mobilly kontā. Tas neattiecas uz marketinga akciju naudu, ko Mobilly dāvina. Ja Tu kontu būsi papildinājis caur internetbanku, naudu atskaitīsim uz Tavu bankas kontu. Citos gadījumos Tev būs jāatnāk ciemos pie Mobilly ar savu pasi.

  • Kā uzzināt savu Mobilly konta atlikumu?
  • Ja esi aktivizējis atbildes īsziņas, tad savu Mobilly konta atlikumu tu saņemsi, uzsākot un apturot autostāvvietas apmaksu. Jebkurā mirklī savu konta atlikumu Tu vari uzzināt, nosūtot Konts uz 1859. Mobilly Tevi informēs arī, kad konta atlikums būs mazāks par EUR 2,00 un sasniegs EUR 0,00.

  • Par kādiem pakalpojumiem maksu varu pievienot tālruņa rēķinam?
  • Ja esi Tele2, Bite vai LMT pēcapmaksas klients un vēlies apmaksāt autostāvvietu ar Mobilly, tad to vari izdarīt, arī pieskaitot summu telefona rēķinam. Tādā pat veidā iespējams apmaksāt arī iebraukšanu Jūrmalā.

    LMT un Bite klienti var iegādāties arī vilciena un autobusa biļetes, maksu pievienojot savam telefona rēķinam.

  • Kā pārskaitīt naudu no viena Mobilly konta uz citu?
  • Ar Mobilly Tu vari veikt pārskaitījumus saviem draugiem, nosūtot īsziņu.

    Lai to izdarītu, sūti:

    SEND atstarpe SUMMA atstarpe NUMURS vai NIKS uz 1859

    SUMMA - summa, piemēram, 1.55

    NUMURS - drauga mobilā telefona numurs, piemēram, 29191919

    NIKS - drauga niks, kas reģistrēts Mobilly, piemēram, BRASHULIS

  • Svarīgi zināt
  • Datu drošība

    Mobilly novērtē savu klientu uzticību, un datu drošībai tiek pievērsta papildus uzmanība. Visu darījumu vēsture ir pieejama tikai Tev. Ja esi savam kontam piesaistījis bankas karti, tad zini, ka kartes datus turpina glabāt Tava banka. Mobilly un Tu redzi tikai pēdējos četrus kartes ciparus un kartes derīguma termiņu, lai atgādinātu Tev, kura karte ir piesaistīta kontam. Šādu pašu attieksmi Mobilly pieprasa arī no saviem sadarbības partneriem.

    Vai ir nepieciešams norādīt personas datus?

    Tas nav jādara obligāti, taču savā kontā Tu vari ievadīt informāciju par sevi, kas, piemēram, telefona nozaudēšanas vai numura maiņas gadījumā atvieglos konta atlikuma pārnešanu uz jauno numuru.

    Vai iespējams veikt apmaksu no ārzemēs reģistrēta telefona numura?

    Šobrīd apmaksa ir iespējama tikai no Latvijā reģistrēta mobilā telefona numura.

  • Vai vari lietot Mobilly, ja vēl neesi saņēmis uzlīmi?
  • Mobilly uzlīme ir jālieto, jo tā atvieglo kontrolieru darbu. Uzlīmes var saņemt Statoil degvielas uzpildes stacijās vai, piezvanot Mobilly klientu servisam vai sazinoties sociālajos tīklos - tās izsūtām arī pa pastu.

    Ja vēlies izmantot stāvvietu tieši šobrīd, tad vari arī izdrukāt Mobilly logo un novietot to uz auto paneļa tā, lai kontrolieri redz, ka Tu maksā ar Mobilly. 

    Lejuplādē logo šeit.

     

Lejuplādē Mobilly savā telefonā

Top
*Vai arī zvani uz +371 22001859.Zvanam var tik piemērots tava operatora noteiktais tarifs, atkarībā no tava tarifu plāna.